201600720cracoviaEstàs decidit a anar a la JMJ? Doncs ha arribat el moment de decidir com...

Aquest és la proposta que les Delegacions de Joventut de les diòcesis amb seu a Catalunya i Balears t'oferim. Durant una setmana tindrem la possibilitat de conèixer alguns dels llocs més emblemàtics de la història del poble polonès, tan lligat a la fe cristiana, i participar en la JMJ a Cracòvia quan arribi el Papa Francesc.
Us esperem!

Dissabte 23. Sortida ben de matí cap a Polònia en bus.
Diumenge 24. Sortida i arribada en avió (16h) a Varsòvia i trasllat en bus.
Arribada al lloc d'acollida (Poliesportiu de Czestochowa)
Dilluns 25. AUSCHWITZ I WADOWICE. Visita als camps de concentració i al poble natal
de Joan Pau II.
Dimarts 26. CZESTOCHOWA. Caminada a peu des d’Olzstyn fins a Czestochowa, visita i
eucaristia. Dormim a Bochnia.
Dimecres 27. KALWARIA, NOVA HUTA I CRACÒVIA. Visita al Santuari on Joan Pau II anava de
capellà i bisbe, a l’església del “barri sense Déu” i a la Cracòvia antiga.
Dijous 28. DIVINA MISERICÒRDIA I JMJ CRACÒVIA. Visita al Santuari de la Divina Misericòrdia i
arribada del Papa Francesc.
Divendres 29. JMJ CRACÒVIA. Catequesi i Via Creu
Dissabte 30. JMJ CRACÒVIA. Caminada al lloc de la Vetlla de la nit
Diumenge 31. JMJ CRACÒVIA. Missa d'enviament. Sortida en bus cap a Barcelona.
Dilluns 1. Viatge de tonada en bus.

Per inscriure’s, cal fer un pagament inicial de 100 euros i omplenar les dades que et demanem a continuació.

El pagament cal fer-ho al següent compte corrent: 2100-0018-11-0200492218 tot indicant el nom i cognoms del/de la participant.

Si ets menor d’edat també has d’omplenar aquesta autorització paterna.
Made with BreezingForms for Joomla!® by Crosstec