Visita Pastoral a Escaldes-Engordany

Des del dimecres 31 d’octubre fins al dijous 15 de novembre, té lloc a la parròquia d’Escaldes-Engordany la Visita Pastoral que realitza l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives.

El Directori sobre el ministeri pastoral dels Bisbes explica en els nn. 220-224: "La Visita pastoral és una de les maneres peculiars que té el Bisbe de trobar-se amb el clergat i els fidels del Poble de Déu, per tal de conèixer-los i dirigir-los, d'animar-los a viure la fe i la vida cristiana, i alhora conèixer de prop i considerar atentament les estructures i les accions pastorals. L'ànima de la Visita pastoral és la caritat pastoral, la seva finalitat, la d'encaminar la vida de l'Església per al millor bé de les comunitats i de les institucions".

Tot seguit us oferim el Programa de la Visita Pastoral 2018 a Escaldes-Engordany:

Dimecres 31 d’octubre:
  • 11.30h Recepció oficial i visita a diverses dependències del Comú d’Escaldes-Engordany. Visita al Servei de Circulació i Antenció Ciutadana.
  • 13.00h Visita i dinar a Caldea-Inúu.
  • 16.30h Visita als malalts de la Parròquia.

Dijous 1 de novembre, Festivitat de Tots Sants:
  • 11.00h Missa a la capella de l’Hospital de Nostra Senyora de Meritxell.
  • 12.30h Missa a la Parròquia.
  • 16.00h Visita i pregària als cementiris de l’avinguda del Pessebre i de La Plana.

Dimecres  7 de novembre:
  • 15.00h Visita a l’escola Espanyola d’Escaldes-Engordany.
  • 16.00h Visita a l’escola Andorrana d’Escaldes-Engordany.
  • 18.00h Reunió amb el grup pastoral de Vida Creixent.
  • 20.00h Inauguració de la nova exposició al Museu Carme Thyssen Andorra.

Dijous 8 de novembre:
  • 15.00h Visita a l’escola Maternal Francesa.
  • 16.00h Visita a la residència “La Salita” d’Escaldes-Engordany: missa i col·loqui amb els residents.
  • 17.45h Catequesi amb els infants de catequesi d’iniciació a la vida cristiana a la Sagrada Família.
  • 20.30h VII Setmana de Cinema Espiritual, Cinema amb Valors: projecció de la pel·lícula “La Cabaña”.

Dimarts 13 de novembre:
  • 10.00h Visita al ministeri d’Afers Socials, Justícia i Interior a l’edifici administratiu de l’Obac.
  • 12.00h Visita a l’escola de la Sagrada Família: catequesi amb els infants del 2n curs de catequesi, dinar al col·legi amb la direcció, professors i altres treballadors.

Dijous 15 de novembre:
  • 18.00h Reunió amb el Consell Pastoral i catequistes de la parròquia.
  • 20.00h Reunió amb la junta parroquial de Càritas