Delegació de Missions

Delegació

La Delegació de Missions de la diòcesi té com a missió principal el foment i la cura de les Obres Missionals Pontifícies i l'atenció als missioners. El Delegat diocesà és alhora director de les OMP i hi ha diverses persones que hi col·laboren. Les memòries de l'acció de la delegació expliquen la generositat diocesana vers les Esglésies més joves, el Clergat natiu, la Infància Missionera, el DOMUND, i els ajuts de les Obres Missionals Pontifícies. I és que les Esglésies joves dels països de missió, amb moltes carències i necessitats educatives i pastoral necessiten el suport i la nostra comunió eclesial. Hi ha un bon nombre de religiosos de la nostra diòcesi en tasca de missió, duent a terme una tasca ben diversa de formació, d'atenció sanitària, d'acompanyament pastoral. Les accions que es porten a terme a les parròquies de difusió de l'acció missional també donen fruits. Tot plegat, és l'expressió d'una tasca continuada i una delegació viva, que està al servei dels missioners i d'obrir la consciència de tots a l'acció missional.

Qui som

• Mn. Jaume Soy i Amargant, Delegat Episcopal i Director de les Obres Missionals Pontifícies.
  • Sr. Daniel Betriu Ferrer
  • Sra. Anahí Biorci Magagnini
  • Mn. Joan Pau Esteban Osma

Missioners i missioneres