El divendres 13 de novembre el Delegat d'Ensenyament i Rector de Sant Julià va mantenir una reunió preparatoria amb els serveis implicats del Comú i del Govern i també amb els coordinadors de voluntaris.
Els grups de voluntaris més joves, d'altra banda, ja han començat a preparar també les tasques d'acollida dels joves que es desplaçen, alguns de lluny, de València i de Pamiers, per assistir a les activitats del Festival.
S' han programat les actuacions del DJ Andy Hunter i del grup Teràpia de Shock com a plats forts musicals pels dies 20 i 21 de novembre. S'espera superar les xifres d'assistència de l'any passat i arribar a la plena consolidació d'una activitat que vol unir l'espiritualitat i la música, i arribar al cor dels més joves.
El festival de música cristiana d'Andorra ha arribat a la tercera edició amb nota, incrementant el número d'inscrits i la diversitat de procedència: joves d'arreu de Catalunya, de València i de França que han fet ja les inscripcions i que participaran en moltes i diverses activitats vinculades amb la música, amb la interpretació, i amb el fet de compartir experiències de solidaritat, de lliurament, de lleure actiu i voluntariat... Des del divendres 2o de novembre al diumenge 22, durant el cap de setmana, l'al·licient de conèixer gent nova, de compartir bones experiències i de participar en un concurs per a joves intèrprets, està donant impuls a la quantitat d'inscripcions.
View the embedded image gallery online at:
https://www.bisbaturgell.org/index.php/es/mas-noticias/869-noticies-2021-urgell/noticias-2015/7874-canolich-music#sigProId55390aafb3
https://www.bisbaturgell.org/index.php/es/mas-noticias/869-noticies-2021-urgell/noticias-2015/7874-canolich-music#sigProId55390aafb3